Nu var det ett tag sen.

Har inte varit här inne på as länge typ.
vi är sjuka här så *uscha mig*
Felix och cajsa är båda magsjuka och stackars jag
har också blivit det.
Har varit det sen i tisdag.

Här har det inte hänt så mycket förutom när jag var
frisk så fixade jag klart bilen och farmor har varit
här och hälsat på.
Även Sandra har varit här i några dagar.
Hon fyller nämligen snart år om 2 veckor men
dom skulle förfesta henne på lördag :-)haha *kul*
Jag skulle också vilja vara med men jag har ingen barnvakt
och till barnens mamma vågar jag inte lämna dom.
men jag har i alla fall lovat Sandra att vi ska ha kalas här
så barnen får vara med och fira henne.
Felix har till åmed köpt en miranda nalle till henne.
Det är bara jag som är kvar vet inte riktigt vad hon vill ha.
Hon önskar sig bland annat kläder pressentkort smink och parfymer
och så klart väskor.
Den tjejen äger typ 40 st väskor i sitt hem.
Har frågat henne ett par gånger vad ska du med alla väskor till.
haha man bruka inte få något svar precis.

I dag ska barnen och vi bara mysa här hemma.
Börja det bli bättre till kvällen och felix frågar om han får
ta något gott så ska han få kex och poppcorn som han tycker om
bäst på fredags myset.

i helgen blir det lugnt här förutom jocke kommer och ska
sova här i 2 dagar i rad då han nämligen bor i skåne.
Haha det är en lång bit och åka hit.
Så det är klart grabben får vara kvar så länge han vill.
Han skulle hjälpa mig och pimpa bilen i alla fall :-)
Farmor ska på kryssning då köper hon säker massa
gott till oss *godis*

Trvlig helg på er alla
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0