God morgon

Nu har man sovit gott i sin säng nästan halva natten hehe.
Cajsa vaknade kl 2 och hade så ont i sin mage och var hungrig bara gå upp och
ge henne lite väling som hon tycker är gott.
Men gissa när jag ska lägga henne totall väkrar hon och somna om igen
och jag bara tänker shit jag orkar inte vara uppe med henne nu.
Så då testar jag med att lägge henne i min säng det bruka jag aldrig göra
men jag var tvungen och sova då jag var så trött.
När jag la henne i min säng somnade honom direkt och jag somna också
bara på några sikunder.
På morgonen kom Felix in skuttande till oss och ville absolut också
vara med och sova så det blev lite trångt i sängen då han skulle
sova så nära mig. Cajsa hade värsta platssen i sängen lycko flickan.

Så i morse gick vi upp och gjorde oss iordning barnen har kollat
på Lotta på bråkmagangatan Felix bara älskar den filmen.
Jag har tagit det lugnt och gosat med Cajsa som ligger
i sitt gym och jollrar och klappa händerna.

Tänka sig vad tiden går fort.
Jag får ta och skriva mer senare i dag för
nu ska jag i väg och träffa Sandra och det blir nog
mycket lekande här.
hennes sambo skulle nog också vara hemma i dag.
Då lär det säkert bli mycket bil snack han ska jämnt snacka om
bilar.
gansak jobbigt i bland kan man tycka och tänka kan människan
bara snacka om biar.

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0