God morgon

Nu är det måndag morgon har inte alls haft tid och suttit här och blogga
om mig och baren.
Är så mycket man ska göra när man är själv med barnen.
Vi har i alla fall varit på lek och bus landet i helgen
och det var något som Felix absolut tyckte var skoj.
Cajsa låg mest och sov hon tog en fika med oss i alla fall.

Nu är det måndag Cajsa var redan uppe 5 tror hon
mår lite dåligt har ont i magen skiker väldigt mycket i dag.
Felix sover nu han ska man väl snart väcka ;-)
hihi han ska till dagis i dag.
Hela helgen har han babblat om dagis dagis dagis.
Så i dag är han nog glad när vi ska gå dit med honom.

Här hemma så blir det inte till så mycket
kanske åker ner  till garaget sen får se
hur varmt det är där nere.
Annars får det bli i kväll då Sandra kommer över
få väl se vad hon vill göra.*sötisen*
Cajsa och jag ska väl även åka och handla gröt och massa
mat med blöjor.
Sen blir det nog till att städa lägenheten Felix har ju stökat till
så pass mycket i sitt rum under helgen.
Ser ut som han haft disco med värsta disco kungen haha.

Mia var här i helgen det var väldigt tråkigt för hon var här
i 20 minuter sen gick hon.
Hon var här och kollade på sina kläder som hon har kvar här
så hon tog med sig allt.
Hon har ju hittat en ny kille som hon ska bo med och är
jätte glad och så.
Jag vet inte vem det är men jag har sett honom ingen man
känner men i alla fall en kille som också pundar :-(
I alla fall föröskte jag prata med henne i helgen men
hon lyssnade inte och blev förbannad på mig och slåg
i dörren och stack.
På 20 minuter packade hon allt hon kollade inte ens på baren
det endå hon sa var att hon ska kämpa och ha dom hos sig.
Undra hur det ska gå ner man inte ens vill titta på dom
när man är hos dom?????
Nej så dom lär ju vara kvar hos mig där det trivs och har
alla sina leksaker.
Barnen skulle inte esn vara trygga hos henne för
så mycket som hon gjort i mot dom går
aldrig och förlåta.
jag glömmer aldrig när hon sålde massa favorit
leksaker och Felix blev jätte ledsen.
Så gör man bara inte som mamma.

Jag tycker det är så synd att det är så.
Varför kan hon inte bara ge baren en kram för
och börja söka hjälp.
Då kan hon i alla fall börja hälsa på oss
en gång i veckan.
Men som hon är nu får hon aldrig vara med barnen.
Och det är skönt att familjerätten förstår mig och tror på mig.
Tycker synd om alla andra föräldrar som har det jobbigt
alltid är det någon som får vårdnaden fast det kanske ska vara
den som är svagast som ska ha vårdnaden.
Men det är så olika har man bara gjort slut så ska man dela på
vårdnaden men i bland blir det tyvär inte så för alla.
det är värkligen otäck och veta det :-(
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0