Julgransplundring

Nu har dagen skuttat på bra blev en snabb fika med Tim och Benny
och deras söner som är lika gammla som Felix.
Vi fikade och Cajsa ville absolut inte sitta i en barnstol tro nej hon är precis
som sin bror ska sitta på egen stol så nu får hon sitta i mitt knä.
Snacka om att det kan bli tungt specielt med tiden.
När vi satt och fikade kom M barnens mamma hon var tyvär lite fuller
uscha mig vill absolut inte att Felix ska se sin mamma så :-(
Men i stället för att prata något med barnen var hon arg och
förbannad på mig.Anklagade mig för bland annat att jag tagit barnen
i från henne och det kanske jag har på något sett men inga barn ska
behöva växa upp med en pundare.
Sluta hon droga ska hon få börja med att ha barnen en 1 timma men just nu
vågar jag bara inte låta henne ha barnen och som i dag sa hon inte ens hej
till någon av barnen och inte ens kolla på lilla söta Cajsa hur söt och gullig hon är.
Jag mår så jäkla dåligt över att mamman kan behandla oss så illa.
Tänk när vi var så kära vad kär man var i henne nu är hon en stor idiot.
Jag har föröskt hjälpt henne så många miljoners gånger men aldrig har
hon tagit i mot min hjälp.Hon har gjort så hemska saker i mot oss.
Det värsta är när hon skrev sina Parkerings böter på barnen och
och massa saker som hon hade köpt och ha som A betallning.
Hur fan tänker den människan? Så enkelt ska det inte bara vara.
Och hon har också tagit massa pengar i från barnens sparkonto.
Även har hon tagit mina pengar men det är inte hela världen värre
när hon börja gå på barnens pengar och saker.
Jag kommer i håg en jul då Felix fick en el bil ut av mig jag hade köpt den för
1500 och Felix var så glad och skrattade och hade kul med den.
men efter 1 vecka var den bara borta , och massa gråt hela dagen felix grät
och grät och jag ståg där såm ett stort frågetecken vem har tagit bilen.
Så jag var tvungen att köpa en ny el bil men då fick det bli blå.
Veckan efter fick jag veta ut av Henke en kill kompis till oss som hade
sett Mia barnens mamma ha bilen och haft annons på den på blocket
och sålt den för 1800.
Hur fan tänker hon hur kan man komma på den tanken att ta sitt barns
bästa leksak och sälja den till ett högre pris? helt sjukt.
Hon har gjort så mycket hemska saker så jag får får ont i hjärtat ut av det.
Jag hatar värkligen den bitchen.
Hon var så snäll när vi var tillsammans men med åren blev hon knäpp och knäppare.
Hur fan kan man glömma bort sina barn?

Jag mår så hjäkla dåligt nu jag vet inte vad jag ska göra?
Känns som jag är ensamast i världen men det är tur jag
har mina barn och dom kommer aldrig bli som sin mamma.

Efter Mamman hade gått börja Felix ställe massa frågor som jag
inte kunna svara på. Benny förklarede i alla fall för Felix att mamma
var arg men det snart skulle gå över och nu i dag har han ännu mer frågor.
Han frågor tillå med varför vi bråkar? Felix vet ju inte ens vad en pundare är och
inte heller droger det finns inte i hans värld.
Det enda jag kan svara är att hon behöver vara själv ett tag.
Och det gör så ont och höra när Felix frågar om det är hans fel.
Man kan bara säga nej nej nej det är intedit fel och felix svara
jag vill att mamma ska bli som mamma var förut.
så jäkla ont det gör och höra det.

När vi kom hem hade vi julgransplungring här kalas kul var det
för benny och Tims barn var här och vi hade tillå med fiskedamm
det var i alla fall något uppskattat hos barnen.
Dom fick äta upp pepparkaks huset och riva ner granen.
Vi gör så mycket kul tänk om man kunde vara en hel
lycklig familj något som barnen saknar.

Cajsa har i alla fall lärt sig och lippa i dag
hon är extrem bra på och flörta med alla som
går förbi oss.
Så underbar dotter man har.
Cajsa krypper nu lite i alla fall
så kul och se att hon utvecklas då
jag vet att mamman tog droger under någon
tid hon väntade Cajsa.
Men hon har redan visat att hon inte bryr sig om
sina charmtroll.

På måndag blir det att kämpa med det sista så
jag får hel vårdnaden och hon betallar inte ett
skit till oss.
Allt jag köper till oss får jag stå för
så nu hoppas jag på att det blir ändring här.
Men hon kommer aldrig ha råd och betalla
något till barnen för hon visar ju ett stort
intresse för sina droger det går före allt.

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0