Fixa?

jag hade en jätte fin sida förut med barnen och allt.
Men i dag tog jag bort den då jag inte vill att M ska vara inne där
och snoka runt uscha mig.
Så nu har jag gjort en ny har mycket och göra här hemma i helgen
så det lär inte bli av nu att jag fixar sidan som jag hade hoppas.
Vill så klart att mina barn ska få vara med när jag ska
dessigna min blogg den kommer bli så bra när
den är klar.Min kamera har pajat nu så det lär
inte bli några kort en på ett tag kanske nästa vecka
då jag ska köpa en ny kamera sen kommer hela familjen
S upp här kommer bli så bra.
Sidan ska vara i 3 olika färger grön blå och svart med ett mönster i mitten
sen en bil så klart och där uppe ska vi sitta.
Men håll ut det kommer bli en jätte bra blogg om ni vill följa vår varrdag.
Men i bland hinner jag inte skriva varje dag gör det så ofta jag kan
så ni alla vet det.
Men jag ser redan fram i mot att få fixa min blogg snart.
Mina söta charmtroll kommer snart att synas här
då får ni se hur söta det är.

/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0