Vinn en resa. *paris*




http://www.airtours.se/ 

Kolla in bloggen och tävla ni med.tävlar ut en weekend hos Engla.

Jag är med i Englas härliga tävling där man har
chans att vinna en weekend för 2.
Det är super bra om man känner att man vill resa bort.

Om det blir jag som får resan så vill vi åka
till Paris något som barnen skulle se fram i mot.
Om vi nu kommer till Paris så skulle vi nog allt
börja med att checka in på hotellet och koppla av
och se lite på tvn.
När vi känner oss pigga ska vi gå mot stan där blir
det tiil och handla massa smått och gott.
Efter den långa shoppings dagen är vi säkert alla
hungriga då ska vi leta upp en dyr och fin resturang
kanske stans bästa mat....
Nästa dag vill jag att vi ska åka upp till eiffeltornet
och kolla upp utsikten och allt annat som man kan göra där.
Säkert gå långa promenader och se parken.
Självklart får man inte glömma bort och äta när
man är i eiffeltornet.
Sista dagen på resa skulle jag göra något kul som
barnen skulle tycka var roligt nämligen att
åka till disneyland.
Ojoj det skulle nog Felix tycka var roligt och skoj
han som älskar disney.
Dom andra dagarna som vi har kvar hittar
vi säkert på andra saker och bara njuter
ut av att få vara borta...Finns säkert
massa saker och göra där som
man säkert inte hinner och göra allt.
Men allt som är roligt ska vi försöka
hinne med så gott vi kan :-)

Jag vill vinna en resa därför att det har
hänt så mycket här.
Först och främst tänker jag på mina barn
specielt Felix som inte alls är glad längre :-(
Har hänt så mycket med hans mamma och så
då dom inte träffas längre.
Jag vill göra något med min son .
jag vill göra honom glad ,det är
så sorgligt och se sin son så nere och inte
alls skratta längre åt något roligt.
I bland kan han skratta och vara glad
men då tänker han jämnt på sin mamma
och frågar var hon är och vad hon gör.
Det är inte menningen att en liten kille på 4år
ska inte behöva gråta avrje natt efter sin mamma
som håller på som hon gör.
Jag vill få min son glad igen som han
var bara för några månader sen.
fortare jag kan hjälpa min sin
kortare tid tar det och komma över
mamma.Jag vil bara att han ska bli sig själv igen.
Jag tännker på min son varje dag och vad jag kan göra
för han.Och jag tror en resa skulle vara bra för han.
Jag vill värkligen vinna resa så
barnen o jag kan åka till Paris det
är nämligen barnenland om man tänker
på att dom har discneyland.
jag vill se min son lycklig igen
och jag vet han någon gång kommer attt
bli lycklig men när det vet jag inte.
Därför tror jag att en resa skulle
kunna få honom på andra tankar.
Även jag skulle tycka det var
underbart att komma bort
nu en stund.....
Vi ska hålla hårt i våra
små tummarna
och bara hoppas på vinst.
Så något kul kan hända...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0